Přechod na elektronickou komunikaci a nová služba SELFBILLING

Vážení nositelé práv,

v návaznosti na zprovoznění nového informačního systému posiluje INTERGRAM využívání elektronické komunikace a přichází i s dalšími inovacemi – konkrétně nyní se službou SELFBILLING pro plátce DPH.

Pokud nejste plátci DPH, nemusíte věnovat pozornost další části článku níže. Chtěli bychom Vás však požádat, pokud jste tak doposud neučinili, o poskytnutí aktuální e-mailové adresy a udělení souhlasu s elektronickou komunikací. Vyplněný a podepsaný formulář prosím zašlete poštou na sídlo INTERGRAM, tj. INTERGRAM, z.s., Klimentská 1207/10, 110 00 Praha 1, případně emailem na adresu evidence@intergram.cz.

Formulář ke stažení

 

 

 

Služba SELFBILLING pro plátce DPH – efektivnější administrace Vašich odměn

SELFBILLING znamená, že fakturu na Vaši odměnu vystavíme za Vás. Faktura Vám bude zaslána automaticky, společně s dalšími dokumenty po výplatě odměn. Pak už ji stačí jen předat Vaší účetní.

 

Proč zvolit SELFBILLING?

SELFBILLING Vám přinese snížení administrativní zátěže a urychlí výplatu Vašich odměn.

 

Jak to bude s číslováním faktur s ohledem na párování v kontrolním hlášení?

Faktury budou vystaveny s číslováním INTERGRAM. Poté budou zaslány klientovi, aby si je mohl pod tímto číslem uvést v kontrolním hlášení. Jedná se o běžný postup, který praktikují firmy po celém světě. Není třeba se obávat, že by nastaly problémy s odlišným číslováním od ostatních faktur.

 

Je tato služba zpoplatněna?

Nikoliv, tato služba je pro zastupované bezplatná.

 

Co od vás potřebujeme pro aktivaci SELFBILLINGU?

Potřebujeme Váš souhlas s aktivací této služby a elektronickou komunikací (pokud jste jej doposud neudělili) a také Vaši e-mailovou adresu pro zasílání dokladů.

Pokud jste nám v minulosti souhlas s elektronickou komunikací udělili, postačí nyní zaslání souhlasu se službou SELFBILLING emailem na evidence@intergram.cz (např. textem „Dávám souhlas s aktivací služby SELFBILLING počínaje vyúčtováním za rok 2021“).

V ostatních případech můžete udělit souhlas současně s elektronickou komunikací i se službou SELFBILLING vyplněním tohoto formuláře a jeho odesláním:

  • datovou schránkou (DS ITNERGRAM: zwrm6gv) – dokument netřeba podepisovat
  • online přes web zastupovaných – dokument netřeba podepisovat
  • emailem na adresu evidence@intergram.czV případě zaslání emailem dokument nepodepisujte. Zašleme Vám jej zpět k ověřenému podpisu přes službu DigiSign, k jejímuž použití budete potřebovat Bankovní identitu.

Alternativně můžete podepsaný formulář zaslat poštou do INTERGRAM (Klimentská 1207/10, 110 00 Praha 1).

 

Formulář ke stažení

 

 

2022-08-03T15:18:04+02:00 17. července 2022|