Junior referent/ka oddělení zastupování a vyúčtování

Do našeho přátelského a neformálního týmu v oddělení zastupování a vyúčtování hledáme novou juniorní posilu, která by zodpovídala z různorodé administrativní agendy zahrnující zejména:

  • přípravu vstupních údajů pro vyúčtování odměn,
  • aktivní komunikaci s klienty (telefonicky, emailem, ale i osobně),
  • pomoc s řešením reklamací ve spolupráci s příslušným referentem,
  • spolupráci při vyplácení odměn,
  • správu smluvní dokumentace a vkládání údajů do informačního systému.

 

Požadujeme:

  • SŠ (ekonomické nebo IT zaměření výhodou),
  • znalost AJ alespoň na střední komunikativní úrovni (občasná e-mailová a tel. komunikace v AJ),
  • znalost práce na počítači – uživatelská znalost MS Wordu a Excelu (pokročilejší Excel výhodou),
  • proklientský přístup, velmi dobré komunikační dovednosti, samostatnost, smysl pro detail,
  • zkušenosti na referentské/administrativní pozici výhodou,
  • zejména uvítáme proaktivního člověka, který by se rád profesně rozvíjel.

 

Nabízíme:

příjemné pracovní prostředí v centru Prahy,

klouzavou pracovní dobu,

stravenky,

5 týdnů dovolené,

3 dny sick days,

příspěvek na životní pojištění.

 

Informace o pozici:

Místo pracoviště: Praha

Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru: Na dobu určitou

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo vysokoškolské

Zadavatel: Zaměstnavatel

Datum nástupu: Dle dohody

 

Své profesní životopisy s krátkým motivačním dopisem, prosím, zasílejte na email: daniela.naroznikova@intergram.cz. Výběrové řízení na uvedenou pozici bude dvoukolové. V případě, že se Vám neozveme do 3 týdnů, pozvali jsme k osobnímu pohovoru jiné uchazeče, kteří lépe odpovídali požadavkům na nabízenou pozici. Děkujeme za pochopení.

2019-05-20T16:37:23+02:00 6. února 2019|