Elektronická komunikace a Selbilling

17.07.2022
Intergram
17.07.2022
Intergram
Souhlas s elektronickou komunikací
Ještě s námi nekomunikujete prostřednictvím e-mailu? Pokud máte zájem o jednodušší a modernější kontakt, pošlete nám prosím vyplněný a podepsaný formulář, a to:
• poštou na Intergram, z. s., Klimentská 1207/10, 110 00 Praha 1,
• nebo na adresu evidence@intergram.cz
Selfbilling pro plátce DPH – fakturu vystavíme za Vás
Selfbilling znamená, že fakturu na Vaši odměnu vystavíme za Vás. Faktura Vám bude zaslána automaticky, společně s dalšími dokumenty po výplatě odměn. Pak už ji stačí jen předat Vaší účetní. Jedná se tak o snížení administrativní zátěže a urychlení výplaty Vašich odměn.
Faktury budou vystaveny s číslováním Intergramu. Poté budou zaslány klientovi, aby si je mohl pod tímto číslem uvést v kontrolním hlášení. Jedná se o běžný postup, který praktikují firmy po celém světě. Není třeba se obávat, že by nastaly problémy s odlišným číslováním od ostatních faktur. Služba je bezplatná.
Co od vás potřebujeme pro aktivaci?
Pokud jste nám v minulosti souhlas s elektronickou komunikací udělili, postačí nyní zaslání souhlasu se službou Selfbilling na vyrobci@intergram.cz (např. textem „Dávám souhlas s aktivací služby Selfbilling počínaje vyúčtováním za rok 2024“). V ostatních případech můžete udělit souhlas současně s elektronickou komunikací i se službou Selfbilling vyplněním formuláře a jeho odesláním:
• datovou schránkou (zwrm6gv) – dokument netřeba podepisovat
• online přes klientský Portál – dokument netřeba podepisovat
• e-mailem na adresu evidence@intergram.cz – zašleme Vám jej zpět k ověřenému podpisu přes službu DigiSign, k jejímuž použití budete potřebovat Bankovní identitu.
Alternativně můžete podepsaný formulář zaslat poštou do INTERGRAM (Klimentská 1207/10, 110 00 Praha 1).